W naffy możesz rozpocząć nagrywanie wydarzenia, które zamierzasz poprowadzić np. webinar lub szkolenie grupowe. Nagranie zawiera obraz i dźwięk.

Ustawienie nagrywania

Aby włączyć nagrywanie ekranu i mikrofonu pamiętaj o ich włączeniu (ikonki znajdziesz na głównym pasku funkcji). Następnie wybierz 3 kropki i kliknij "Rozpocznij nagrywanie".

jak-rozpoczac-nagrywanie-wydarzenia-w-naffy

System wyświetli komunikat z opcjami nagrania. Wybierz "Zapisz plik nagrania lokalnie", aby zapisał się na Twoim komputerze. Możesz również nagrywać tylko Twój strumień audio i wideo, bez udziału uczestników spotkania. Następnie kliknij przycisk "Rozpocznij nagrywanie".

opcja-nagrywania-w-naffy
💡
Pamiętaj, że nagranie jest ograniczone do 1 GB, czyli 100 minut nagrania. Jeśli przekroczysz limit - nagranie nie zostanie zapisane.

Następnie zezwól na dostęp do karty, na której prowadzisz spotkanie grupowe lub webinar na żywo.

zezwolenie-na-dostep-do-karty-ze-spotkaniem-w-naffy

Jak zapisać nagranie z wydarzenia?

Nagranie zapisze się samo po kliknięciu przycisku "Zatrzymaj udostępnianie", plik z nagraniem trafi bezpośrednio do folderu "Pobrane rzeczy". Format pliku to "webm". Nagrywanie oznaczone jest czerwonym symbolem na górze ekranu.

widok-nagrywanego-ekranu-w-naffy

Czy nagranie zostanie automatycznie wysłane uczestnikom webinaru?

Tak, nagranie webinaru zostanie automatycznie wysłane do uczestników zorganizowanego przez Ciebie wydarzenia. Uczestnicy webinaru mają stały dostęp do nagrania, chyba że twórca postanowi je usunąć z systemu naffy.

💡
Nie potrzebujesz zgody uczestników webinaru na rozpoczęcie nagrywania, ponieważ ich twarze nie będą widoczne na nagraniu.

Czy nagranie zostanie automatycznie wysłane uczestnikom szkolenia grupowego?

Nie, nagranie szkolenia grupowego musi zostać wysłane uczestnikom za pośrednictwem maila.

💡
Pamiętaj, że w przypadku chęci nagrania szkolenia grupowego musisz otrzymać zgodę od wszystkich uczestników. Dopiero po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi od wszystkich osób, możesz włączyć funkcję nagrywania ekranu i dźwięku.